Tuesday, May 13, 2008

"Kevade"

Arno : Tere, Teeleke.
Teele : Tere, tere Arno. Mida sa siin teed?
Arno : Mina tulin sind ära saatma.
Teele : Mind?
Teele : Miks sa mid ära tahad saata? Ma ei lähe ju koju.
Arno : Kuhu sa siis lähed?
Arno : Ma arvasin, et me leppisime juba eelmine nädale kolmapäev kokku, et lähme täna koos koju.
Teele : Vabandust Arno, aga ma saan Toomasega täna kokku. Me saime üleeile kokku ja ta tegi ettepaneku suure oja ääres kokku saada. Aga kui sul kiiret pole, siis me võime niikaua siin rääkida, kuini ta siis jõuab
Arno : Oled sa ikka väga kindel, et sa tahad Toomasega suure oja äärde minna? Ma olen temast halbu asju kuulnud.
Teele : Jah olen küll! Mida sa üritad siin?

KEEGI EI RÄÄKINUD MIDAGI,

Arno : Ma arvasin et meie vahel oli midagi?
Teele : Ei tea millal?
Arno : No, eelmine nädal.
Teele : Ei, mulle meeldib Toomas niiet mine ära!
Arno : Olgu,aga paljun mõtle selle peale.
Teele : Eks ma vaatan jah.
Arno : Okei Teele, ma lähen koju pannkooke sööma.
Teele : Olgu, tsau.
Arno : Tsau, hiljen mäeme.

No comments: