Tuesday, May 6, 2008

Minu sünnipäev


Oli varajane soe suvine hommik, lilled õitsesid ja linnud laulsid. Inimesed olik kõik kodudest lahkunud ning kuhugi kadunud. Läksime siis Kätlini, Marko ja Kerliga rannapoole, neil olid kahtlased pilgud peas. Kui me lõpuks randa jõudsinime nägime me palju inimesi, kes tähistasid suure värvilise vikerkaare all minu sünnipäeva. Ma olin nii rõõmus, et kallistasin Kätlinit, Markot ja Kerlit. Ma kuulsin palju kisamist, laulmist ning hõikamist. Kõik inimesed naeratsid ja olid väga sõbralikud. Kõigile meeldis suvine päikesepaisteline soe päev. Lõpuks toodi välja suur tort, mida kaunistasid suured maasikad ja suurelt kirjutatud kiri. Tort oli väga maitsev ning kõigile jätkus ja kõik jäid rahule. Pärst pidu toimus afterparty. Pärsat seda läksime me kõik ujuma ja kõigil oli väga tore.Väiksemad lapsed tegid seebimulle ning püüdsid õhupalle kinni. Vanemad inimesed olid petsa marju korjama läinud. Ööseks jäime me telkidesse ööbima, ming öösel tomus pasteerimine. Juba varahommikul läksime me kolmekesi ujuma. Kõigile meeldis ja kõik soovisid seda korrata.


No comments: