Tuesday, December 16, 2008

MSN-i ühisvestlus.

Kristjan- on 18 aastne kastan pruunide juustega inteligentne poiss.
Raffik- ta on on 17 aasatne poisslaps kes on ära rikkunud oma nooruse narkootikumidega.
Raili- 17 aastane lühemat kasvu tagasi hoidlik tüdruk.


RAILI: Tsauka, mis teete?
RAFFIK:Tsau, mina?
RAFFIK: Mina tulin just söömast.
RAILI:Kuulge kas keegi täna õue ei viitsi veel?
KRISTJAN:Aa kuulge ma viitsin kui keegi veel tuleb kuna muidu on nii igav.
RAFFIK:Ma võin tulla mul nagunii pole kedagi kodus, muidu igav hakkab.
RAILI: Mm , ohh lähme välja.
KRISTJAN:Kuulge, aga lähme Raffiku juurde kui ta üks siis saab pidu panna ju.
RAFFIK:Minu poole võib küll tulla ju aga ärme siin eriti laaberda.
RAILI: No okk. Aga ma pean kell kümme kodus olema.
RAFFIK:Nii vara, haha, muidu minu juurde võib ööseks ka jääda kui tahate.
KRISTJAN:Ok aga ma võin su poole tulla kui lubad või tahad.
RAILI: NO okei ma siis võibolla jään. Kuna jahh..
RAILI: Okei näeme siis selle suure puu juures mis seal kooli juures asub. Näeme.

RAFFIK.Tsau ma minema nüüd ma hakkan ette valmistama.
Nii nad läksid kolmekesi Raffiku poole pidu korraldama.

No comments: